divendres, 20 de maig del 2011

Ayuda a las empresas y cocaína - Ajuda a les empreses i cocaina

Setmanari "Dijous"

 Los llamados "Duendes de la imprenta", jugaron una mala pasada, a los responsables del veterano semanario de Inca, puesto que la imagen que ilustra la noticia es la correspondiente a una foto policial en la que se muestra los resultados de una redada contra traficantes de droga.
 Aquí no ha habido ninguna intención política, sino un gazapo que muchos de los que el jueves se encontraban en el mercado lo comentaban con divertida ironía.
 Si reproducimos el gazapo, no es por otra cosa que su connotación humorística, precisamente en la página dedicada a la candidatura municipal del PP. Podría haber ocurrido en cualquiera de las que en la edición se dedican al resto de los partidos concurrentes.
 No hay que darle mayor importancia, solo tomárselo con buen humor.

Setmanari "Dijous"


Els dits "Follets de la impremta", van jugar una mala passada, als responsables del veterà setmanari "Dijous" d'Inca, ja que la imatge que il·lustra la notícia és la corresponent a unafoto policial en la qual es mostra els resultats d'una acció contra traficants de droga.

Aquí no hi ha hagut cap intenció política, sinó un llorigó que molts dels quals el dijous es trobaven en el mercat ho comentaven amb divertida ironia.

Si reproduïm el llorigó, no és per altra cosa que la seva connotació humorística, precisament en la pàgina dedicada a la candidatura municipal del Pàg. Podria haver passat en qualsevol de les quals en l'edició es dediquen a la resta dels partitsconcorrents.

No cal donar-li major importància, solament prendre-se'l amb bon humor


1 comentari: